• DOM (czcionka zwykła)

Zestaw 8 kart A4 w języku polskim związanych z elementami domu i jego otoczeniem. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym pobranie pliku. Ilość możliwych pobrań z linku: 10. Produkt jest w formacie PDF, dzięki czemu można drukować go wielokrotnie. Link jest aktywny przez 90 dni.

Czcionka: pismo szkolne
9.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu natychmiast

Format PDF

Zestaw „DOM” do druku (PDF) to praktyczna i edukacyjna pomoc, która wprowadzi dzieci w świat elementów domu oraz jego otoczenia. Idealny do wykorzystania podczas nauki w domu, na lekcjach szkolnych lub w ramach zajęć tematycznych. Ten zestaw pozwala dzieciom w łatwy i angażujący sposób poznawać nazwy oraz funkcje poszczególnych części domu. Wystarczy pobrać, wydrukować i rozpocząć naukę!

Co znajduje się w zestawie?

  • trzy diagramy domu z opisami w języku polskim (czcionka zwykła) – obejmujące zewnętrzną część budynku, parter oraz poddasze
  • trzy diagramy domu bez opisów, które dzieci mogą samodzielnie uzupełnić
  • trzy strony A4 z 50 karteczkami do wycięcia – z nazwami elementów domu w języku polskim (czcionka zwykła)

Na czym polega zabawa?

Dzieci dopasowują nazwy do odpowiednich części domu i jego otoczenia, rozwijając swoje słownictwo oraz umiejętności manualne. Dzięki samodzielnemu uzupełnianiu diagramów nauka staje się ciekawym i kreatywnym doświadczeniem.

Dlaczego warto?

  • pomaga utrwalić i poszerzyć słownictwo związane z domem
  • rozwija zdolności manualne przez wycinanie i dopasowywanie elementów
  • stymuluje koncentrację i samodzielne myślenie
  • łączy naukę z zabawą, co sprzyja lepszemu zapamiętywaniu

Związek z metodą Montessori

Zestaw wpisuje się w podejście Montessori, ponieważ zachęca dzieci do samodzielnego poznawania i odkrywania otaczającego świata. Diagramy są realistyczne, a nie bajkowe, co sprzyja rozwijaniu naturalnej ciekawości i koncentracji oraz pomaga w nauce przez praktyczne działanie.

Idealny do nauki w domu i w szkole

Zestaw sprawdzi się dla dzieci w różnym wieku, które chcą poznać i utrwalić podstawowe pojęcia związane z budynkiem i jego otoczeniem, rozwijając przy tym zainteresowanie światem wokół nich.