
-
DOM (czcionka zwykła)






Zestaw 8 kart A4 w języku polskim związanych z elementami domu i jego otoczeniem. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym pobranie pliku. Ilość możliwych pobrań z linku: 10. Produkt jest w formacie PDF, dzięki czemu można drukować go wielokrotnie. Link jest aktywny przez 90 dni.

Wysyłka w ciągu | natychmiast |
Format PDF
Zestaw „DOM” do druku (PDF) to praktyczna i edukacyjna pomoc, która wprowadzi dzieci w świat elementów domu oraz jego otoczenia. Idealny do wykorzystania podczas nauki w domu, na lekcjach szkolnych lub w ramach zajęć tematycznych. Ten zestaw pozwala dzieciom w łatwy i angażujący sposób poznawać nazwy oraz funkcje poszczególnych części domu. Wystarczy pobrać, wydrukować i rozpocząć naukę!
Co znajduje się w zestawie?
- trzy diagramy domu z opisami w języku polskim (czcionka zwykła) – obejmujące zewnętrzną część budynku, parter oraz poddasze
- trzy diagramy domu bez opisów, które dzieci mogą samodzielnie uzupełnić
- trzy strony A4 z 50 karteczkami do wycięcia – z nazwami elementów domu w języku polskim (czcionka zwykła)
Na czym polega zabawa?
Dzieci dopasowują nazwy do odpowiednich części domu i jego otoczenia, rozwijając swoje słownictwo oraz umiejętności manualne. Dzięki samodzielnemu uzupełnianiu diagramów nauka staje się ciekawym i kreatywnym doświadczeniem.
Dlaczego warto?
- pomaga utrwalić i poszerzyć słownictwo związane z domem
- rozwija zdolności manualne przez wycinanie i dopasowywanie elementów
- stymuluje koncentrację i samodzielne myślenie
- łączy naukę z zabawą, co sprzyja lepszemu zapamiętywaniu
Związek z metodą Montessori
Zestaw wpisuje się w podejście Montessori, ponieważ zachęca dzieci do samodzielnego poznawania i odkrywania otaczającego świata. Diagramy są realistyczne, a nie bajkowe, co sprzyja rozwijaniu naturalnej ciekawości i koncentracji oraz pomaga w nauce przez praktyczne działanie.
Idealny do nauki w domu i w szkole
Zestaw sprawdzi się dla dzieci w różnym wieku, które chcą poznać i utrwalić podstawowe pojęcia związane z budynkiem i jego otoczeniem, rozwijając przy tym zainteresowanie światem wokół nich.